بهترين گوشي هاي شيائومي در سال 2023: انتخابتان کدام است؟

۲۰ بازديد

بهترین گوشی های شیائومی در سال 2023: انتخابتان کدام است؟

شیائومی تعداد زیادی گوشی هوشمند ر کاتالوگ 2023 خود معرفی کرد. برندهای فرعی آن یعنی Redmi و Poco نیز وجود دارند که هر کدام دارای مدل های پایه، میان رده و سطح بالا هستند. با چنین انتخاب گسترده ای، ما به شما کمک می کنیم بهترین گوشی شیائومی، ردمی یا پوکو را انتخاب کنید.

بهترین انتخاب در سال 2023: گوشی شیائومی 13T pro

مدتی است به این فکر می کنیم که کدام گوشی هوشمند را به عنوان بهترین ها به شما پیشنهاد کنیم. هم گوشی شیائومی 13 pro و هم گوشی شیائومی 13t pro جدید بوده و شایستگی های خود را دارند.

 

صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED تصاویر را با نرخ نوسازی 144 هرتز نمایش می دهد. شیائومی همچنین به جای کوالکام به مدیاتک متکی است و از MediaTek Dimensity 9200+ استفاده می کند که بسته به پیکربندی می توانید آن را با 12 یا 16 گیگابایت و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی ترکیب کنید.

 

شیائومی برای اولین بار از دوربین سه گانه لایکا استفاده کرده که در بیشتر موارد قانع کننده است. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز روی آن تعبیه شده است که با 120 وات بسیار سریع شارژ می شود و شارژر آن نیز در جعبه قرار دارد. روی این گوشی MIU 14 مبتنی بر اندروید 13 نصب شده

به هر حال، شیائومی پشتیبانی نرم افزاری را برای به ‌روز رسانی سیستم به چهار سال افزایش داده است. به‌روزرسانی‌های امنیتی هنوز برای پنج سال در دسترس خواهد بود.

 

با نگاهی به برگه مشخصات، می‌توان متوجه شد که 13 Pro و 13 Ultra شیائومی در چند زمینه مجهزتر هستند. با این حال، ما همچنان گوشی شیائومی 13t pro را توصیه می کنیم زیرا قیمت آن از 799 یورو (تقریباً 850 دلار) شروع می شود و حتی بزرگترین نسخه با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی و 16 گیگابایت رم تنها 999 یورو (تقریباً 1060 دلار) قیمت دارد.

جایگزین رده بالا 2023: شیائومی 13

آیا می خواهید کمی در قیمت صرفه جویی کنید، اما همچنان هوس یک گوشی هوشمند رده بالا از شیائومی را دارید؟ اینم شیائومی 13! صفحه نمایش AMOLED 6.36 اینچی کوچکتر از صفحه نمایش برادر بزرگتر است، اما همچنان در تمام ویژگی ها  قانع کننده است.

 

مانند گوشی شیائومی 13 پرو، شیائومی 13 از اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می برد و در انواع حافظه داخلی تا 512 گیگابایت تولید شده است . باتری 4500 میلی آمپر ساعتی کمی کوچکتر از پرو است و سرعت شارژ نیز کمتر از 67 وات است.

تجربه واقعی پرچمدار: Xiaomi 13 Ultra

شیائومی 13 و 13 پرو به اندازه کافی برای شما جذاب نیستند؟ جای نگرانی نیست! این سازنده چینی شیائومی 13 اولترا را معرفی کرده است، گوشی هوشمند فوق‌العاده جدید خود که در سال 2023 در صدر خط تولید خود قرار گرفت.

 

این نسخه بزرگتر تر شیائومی 13 پرو، برای کسانی است که می خواهند در سطح بالای فناوری باشند. در مقایسه با شیائومی 13 پرو، به دلیل طراحی کارآمدتر و عظیم‌تر، صفحه نمایش 2k  بسیار روشن‌تر با حداکثر روشنایی 2600 نیت، 16 گیگابایت رم و فضای ذخیره‌سازی تا 1 ترابایت با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن متمایز است.

 

گوشی شیائومی  13 ultra  با ماژول دوربین چهارگانه خود متشکل از یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1 اینچی، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دو لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی بسیار چشمگیر است. فاصله کانونی به ترتیب 75 و 120 میلی متر.

 

در بررسی، دستگاه 4.5 ستاره دریافت کرد. ما در Xiaomi 13 Ultra پشتیبانی eSIM را از دست می دهیم و bloatware در دستگاه پیدا می کنیم. در غیر این صورت، تقریباً چیزی برای انتقاد درباره این گوشی وجود ندارد!

بهترین پرچمدار بازی: poco f4 gt

پوکو  f4 gtبه راحتی خود را در بخش میان رده بالایی قرار می دهد  . این یک پرچمدار تمام عیار مانند شیائومی 12 نیست، اما با مشخصات خود طرفدارتن زیادی پیدا کرده است.

 

این گوشی هوشمندی است که برای بازی ساخته شده است، مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1، صفحه نمایش 120 هرتز AMOLED و کنترل دما خوب است. گوشی هوشمند حتی در طول جلسات بازی طولانی بیش از حد گرم نمی شود و می توانید تمام بازی های خود را با سرعت ثابت 60 فریم در ثانیه انجام دهید.

 

باتری 4700 میلی آمپر ساعتی آن قوی ترین باتری موجود در بازار نیست، اما با شارژر سریع 120 واتی Hyper Charge آن را جبران می کند. رسیدن از 0 به 100 درصد در 25 دقیقه چیزی است که در صنعت به عنوان "تغییر بازی" شناخته می شود. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند ممتاز با MIUI هستید که بیشتر برای بازی مناسب باشد تا عکاسی، به نظر من poco f4 gt بهترین انتخاب است.

بالاترین ارزش خرید : گوشی شیائومی Redmi not 12 pro plus

Redmi not 12 pro plus گوشی هوشمند شیائومی است که بالاترین ارزش را دارد. با قیمت کمتر از 500 دلار، هر آنچه را که برای کار، آنلاین شدن یا تبادل با مخاطبین خود یا بازی راحت نیاز دارید، ارائه می دهد.

 

این صفحه مشخصات بسیار متعادل با صفحه نمایش عالی 6.67 اینچی AMOLED 120 هرتزی، ماژول دوربین سه گانه خوب، مدیاتک Dimensity 1080 SoC با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و همچنین باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ارائه می دهد. نقطه قوت ردمی نوت 12 پرو پلاس شارژ سریع Hypercharge  ، 120 واتی آن است که بهترین چیزی است که شیائومی در حال حاضر ارائه می دهد.

تنها مشکل این گوشی هوشمند، سیاست به‌روزرسانی نسبتاً محدود است. اما اگر مدتی با شیائومی بوده‌اید، به وضوح مانعی برای شما نخواهد بود.

جایگزین قیمت-عملکرد: گوشی شیائومی poco f5 pro

به عنوان جایگزینی برای ردمی نوت 12 پرو پلاس ،گوشی شیائومی poco f5 pro را پیشنهاد می کنیم که با قیمت کمتر از 560 دلار در دسترس است. با این قیمت، شیائومی Snapdragon 8+ Gen 1 و صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED را که توسط Gorilla Glass 5 محافظت می شود، نصب می کند. این وضوح تصویر 1440p را ارائه می دهد و تصاویر را با فرکانس 120 هرتز تکرار می کند.

 

صفحه مشخصات بیش از حد مناسب با یک دوربین اصلی خوب 64 مگاپیکسلی (اگرچه دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌توانست از مجموعه سه پورت حذف شود)، یک باتری بزرگ 5160 میلی‌آمپر ساعتی و صدای استریوی Dolby Atmos کامل شده است. بنابراین، poco f5 pro یک جایگزین ارزان قیمت برای مدل‌های پرچمدار بسیار گران‌تر است و به ندرت دارای ضعف واقعی است.

بهترین گوشی هوشمند ارزان: Redmi not 11

هر سال، شیائومی محدوده پایه خود را با Redmi تجدید می کند .این گوشی کمی پریمیوم تر از ردمی10 است که امسال توسط شیائومی عرضه شد (نباید آن را با ردمی نوت 10 اشتباه گرفت).

 

بنابراین، با کمتر از 300 دلار، ما یک صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED با کیفیت Full HD+ و 90 هرتز داریم. صفحه نمایش فوق العاده است، قدرت کافی برای انجام بازی ها و همچنین برای برنامه های روزمره را دارد، و ماژول دوربین نسبت به قیمتش بسیار مناسب است. ردمی نوت 11 همچنین عمر باتری عالی و فضای ذخیره سازی قابل ارتقا را ارائه می دهد.

نتیجه گیری

تمام این گوشی های رنگارنگ را می توانید از سایت شیائومی سیتی که نمایندگی شیائومی را دارد، خریداری کنید.

در این سایت تمامی محصولات شیائومی با گارانتی اصلی و قیمتی رقابتی به دستتان خواهد رسید.

این  لیستی از انتخاب بهترین گوشی های هوشمند شیائومی در سال 2023 بود. نظر شما در مورد انتخاب بهترین های شیائومی چیست؟ در این مقایسه فکر می کنید کدام گوشی به سلیقه شما است؟ همه چیز را در نظرات به ما بگویید!

 

برای خرید گوشی شیائومی، به چه نکاتی توجه کنیم؟ اول از همه، مدل گوشی را بر اساس نیازهای شخصی خود انتخاب کنید. شیائومی گوشی‌های متنوعی با قیمت‌ها و ویژگی‌های مختلف عرضه می‌کند، بنابراین انتخاب مدلی که بهترین ترکیب قیمت و عملکرد را برای نیازهای شما داشته باشد، بسیار مهم است. برای مثال، اگر به دوربین با کیفیت بالا علاقه دارید، باید به مدل‌هایی از خط Redmi Note با دوربین قوی توجه کنید، در حالی که اگر به عمر باتری بلند مدت نیاز دارید، ممکن است مدل‌هایی از خط Mi Note با باتری بزرگتر برای شما مناسب باشند.

 

در انتخاب گوشی شیائومی، همچنین به مشخصات فنی مهمی مانند پردازنده، حافظه RAM و ROM، صفحه نمایش، و ظاهر ظرفیت باتری توجه کنید. این مشخصات می‌توانند بر کارایی و تجربه استفاده از گوشی تأثیرگذار باشند. همچنین مطمئن شوید که گوشی مورد نظر شما دارای آخرین نسخه سیستم عامل و رابط کاربری شیائومی (MIUI) باشد، زیرا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری می‌توانند عملکرد و امنیت گوشی را بهبود بخشند. در نهایت، پیشنهاد می‌شود قبل از خرید، نقد و بررسی‌های مختلف را در مورد مدل مورد نظر خود مطالعه کنید تا تصمیم بهتری برای خرید گوشی شیائومی داشته باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.